Doprava a platba
Níže uvedené podmínky se vztahují pouze na nákup uskutečněný přes e-shop.
Dopravíme vám zboží kamkoliv po celé České republice, obvykle do 3 pracovních dnů ode dne objednávky a to prostřednictvím přepravních společností PPL, Zásilkovna, Raben a Doprava na paletách
Pokud povaha vámi vybraného zboží není vhodná pro dopravu zvoleným přepravcem, společnost si vyhrazuje právo změnit způsob dopravy tak, aby nedošlo k poškození zboží dopravou.
Objednané zboží si v případě zájmu můžete také vyzvednout na některé z našich prodejen.
Pokud není zboží skladem na dané prodejně, bude dovezeno na prodejnu z distribučního skladu v Měcholupech (pokud je skladem).
V případě, že vybrané zboží není skladem na Vámi preferované prodejně, nebojte se objednávku odeslat. Pokud je zboží skladem u našeho dodavatele dodáme ho dle našich dostupností. Na našich pobočkách je možné platit kartou na platebním terminálu či v hotovosti u kolegů na prodejně.
Všechny zásilky u kterých jste zvolili tento typ dopravy odesíláme z centrálního skladu v Měcholupech. Z jiných poboček / výdejních míst standardně neodesíláme.
Zásilková přepravní společnost PPL, doručuje zboží zpravidla následující pracovní den od předání zásilky z našeho skladu (v době sezónního vytížení se termín může prodloužit). Zásilky jsou doručovány v časovém rozmezí 8:00–17:00 - přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný.
Před dodáním zásilky budete řidičem vybrané přepravní společnosti kontaktováni na telefonu uvedeném v objednávce a bude vám sdělen přibližný čas doručení zásilky.
V případě zájmu je možné si zásilky vyzvednout osobně na depu přepravní společnosti. Obecně je však doporučeno nechat si dodat balík na adresu nebo na výdejní místo / Boxu, kde jste v tomto časovém intervalu k zastižení. Při převzetí je možné platit kartou i hotově.
Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (které vám bude zasláno e-mailem při expedici zboží) vyhledat svou zásilku na infolince PPL: +420 844 775 775.
Doprava expresní balíkovou službou je zpoplatněna částkou 99 Kč (do váhy 20kg) V ceně dopravy není zahrnut výnos zásilky. Ta bude složena k prvním uzamykatelným dveřím.
Všechny zásilky u kterých jste zvolili tento typ dopravy odesíláme z centrálního skladu v Měcholupech. Z jiných poboček standardně neodesíláme.
Zásilky doručujeme prostřednictvím přepravních služeb Raben a Doprava na Paletách. Rozvoz probíhá mezi 8:00–18:00 hod. S ohledem na vytíženost spedičních služeb není možné zvolit přesný čas doručení. Před dodáním zásilky budete telefonicky avizováni přepravcem.
Doprava spediční službou je zpoplatněna částkou 899 Kč. V ceně dopravy není zahrnut výnos zásilky. Přepravní služba doručuje zásilku na chodník, případně na místo, kam je možno zajet nákladním vozidlem. Po individuální domluvě s řidičem je možný závoz po zpevněné cestě za vrata/do garáže.
Cena dopravy ZDARMA je od stanovené částky 15 000 Kč
Do Zásilkovny je možné zaslat zásilku s hmotností do 15 kg. Nelze využít pro zboží větších rozměrů.
Standardní úložní lhůta je stanovena na 3 kalendářní dny s možností prodloužení
Seznam více jak 10 000 výdejních míst a boxů najdete na webu Zásilkovny.
- Zboží do hmotnosti 5 kg – osobní vyzvednutí na výdejně Zásilkovny za 89 Kč.
- Zboží do hmotnosti 15 kg – osobní vyzvednutí na výdejně Zásilkovny za 159 Kč.
Pokud potřebujete poradit, zákaznický servis Zásilkovny je k dispozici Po–Pá 8:00–18:00 na e-mailu info@zasilkovna.cz nebo telefonu +420 216 216 516.
Doporučený postup při převzetí zásilky
Při doručení zásilky věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. překontrolujte neporušenost ochranné pásky a obalu (případné proražení kartonu či stahovací fólie, jíž je zboží připevněno k paletě). Porušení může nasvědčovat neopatrnému zacházení se zásilkou během přepravy a možnému poškození zboží. Pokud při kontrole narazíte na jakýkoli náznak toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Je-li zásilka poškozena, trvejte na sepsání reklamačního protokolu. V případě, že bude zásilka poškozená při přepravě a zboží bude přijmuto bez výhrad, není možné uplatnit nárok na reklamaci.
U KONRÁDA dáváme obalům druhou šanci 🌍
Věříme, že i drobnosti mohou mít velký dopad. Proto velkou část našich zásilek posíláme v použitých krabicích, které získáváme od dodavatelů a z provozu naší firmy. Místo aby skončily ve sběru, pomáhají bezpečně doručit vaše objednávky. Obal vybíráme vždy podle toho, co je k dispozici a co nejlépe ochrání obsah. Pokud Vám přijde zásilka v použité krabici, poznáte ji podle speciální etikety
Naše zboží bývá často křehké nebo objemné, proto ještě přidáváme ochrannou fólii. Do budoucna ale pracujeme na tom, abychom dokázali i tuto část nahradit ekologičtější variantou.
Máte radost z toho, že společně šetříme planetu? Sdílejte to s námi na sociálních sítích!
Způsoby platby
V hotovosti (na dobírku)
Při platbě na dobírku zaplatíte za zboží dopravci při převzetí zboží.
Platební kartou (on-line)
On-line platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby Comgate a.s. je licencovaná platební instituce pod dohledem ČNB. Platby jsou plně zabezpečeny a šifrované.
Pokud systém nepotvrdí autorizaci karty: zkontrolujte údaje o kartě, krytí účtu nebo povolení internetových transakcí u vaší banky. Když platba NEBYLA potvrzena, objednávka zůstává v systému – ozveme se a dohodneme jiný způsob úhrady.
Nejrychlejší způsob platby: v bráně Comgate zadejte číslo karty, platnost a CVC; platba je chráněna standardem 3D Secure (ověření SMS od banky).
Bankovním převodem (předem na účet)
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho IB, kde potvrdíte už připravený platební příkaz.
Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě a bez odkladu pokračujeme v realizaci objednávky.
V případě vystavení proformy faktury pracovníkem společnosti KONRÁD KERAMIKA s.r.o. je nutné počítat s pomalejším připsáním finančních prostředků na náš bankovní účet - díky tomu se může protáhnout doba doručení.