Vrácení a Reklamace
Vrácení zboží
Zákazník má v souladu s občanským zákoníkem právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Toto právo se vztahuje na veškeré zboží zakoupené prostřednictvím e-shopu www.konradkeramika.cz.
Jak postupovat při vrácení:
- Vyplňte online formulář přes náš Reklamační a vratkový formulář.
- Zboží zašlete zpět na adresu:
Konrád Keramika s.r.o.
Za Zastávkou 373,
109 00 Praha 10 – Dolní Měcholupy - Zásilku odešlete na vlastní náklady. Doporučujeme připojit kopii faktury nebo číslo objednávky.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené, kompletní a v původním obalu.
Po doručení zásilky a kontrole zboží Vám bude částka vrácena do 14 dnů od přijetí zboží, a to stejným způsobem, jakým byla platba provedena (pokud se nedohodneme jinak).
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na nakup@konradkeramika.cz nebo telefonicky na čísle uvedeném v sekci Kontakty.
Reklamační řád
Jak můžu reklamovat zboží?
Uvědomujeme si vážnost každé situace, a proto se snažíme reklamace vyřešit v co nejkratším čase s osobním přístupem k našemu zákazníkovi.
- Reklamaci lze zaslat elektronicky na nakup@konradkeramika.cz.
- Zastavit se osobně na prodejně v Za Zastávkou 373, 109 00 Dolní Měcholupy.
- Případně nás kontaktujte telefonicky viz kontakty.
- V reklamaci nám vždy zašlete číslo objednávky nebo daňového dokladu. Urychlíte tak zpracování reklamace.
Jak postupovat při reklamaci
Před odesláním reklamace, kde je předmětem kvalitativní vada keramické dlažby nebo obkladu, vám doporučujeme projít informace v následujícím článku. Informace vám umožní formulovat situaci, která při pokládce nastala a urychlíte tak možné řešení zaslané reklamace.
1. Uplatnění vady
Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, v kterékoliv jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
Prodávající zabezpečuje přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou provozní dobu. Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci (např. doklad o koupi).
Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta sleva z kupní ceny.
2. Vyřízení reklamace
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží je v okamžiku převzetí bez vad. Pokud se vada projeví do 24 měsíců od převzetí, má kupující právo na odstranění vady, výměnu zboží, slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy.
Reklamace je vyřizována bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. O výsledku je zákazník informován e-mailem nebo telefonicky.
3. Náklady reklamace
Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.
V případě, že prodávající reklamaci zamítne, může se kupující obrátit na soudního znalce nebo využít mimosoudní řešení sporů prostřednictvím České obchodní inspekce (ČOI).
4. Kontakty pro reklamace
Konrád Keramika s.r.o.
Za Zastávkou 373
109 00 Praha 10 – Dolní Měcholupy
E-mail: nakup@konradkeramika.cz
Tel.: viz Kontakty
